slide1

فروشگاه ازنیک اتوماسیون در سال ۱۳۸۶ تاسیس گردید و به پشتوانه تجربه و با توجه به نیاز صنعت کشور اقدام به واردات گسترده محصولات برق صنعتی و اتوماسیون از نمایندگی زیمنس و نمایندگی اشنایدر در آلمان و فرانسه کرده است.این شرکت با توجه به انبار و گستردگی محصولات وارداتی توانسته است نیاز بسیاری از شرکت ها،کارخانجات و صنعت کشور زا برآورده کند.این شرکت محصولاتی نظیر کلید اتوماتیک زیمنس،کلید هوایی زیمنس،لوگو زیمنس،PLC زیمنس،کنتاکتور زیمنس،کلید اتوماتیک اشنایدر،کنتاکتور اشنایدر،کنترل فاز اشنایدر،شاسی اشنایدر و دیگر محصولات پرکاربرد را در تعداد زیاد در انبار دارد.
شما مشتریان عزیز می توانید درخواست محصول خود را به صورت تلفنی به ما اطلاع دهید و یا از طریق سایت اقدام به خرید اینترنتی کنید.فروشگاه ازنیک اتوماسیون دارای کادری مجرب که شما را از ابتدا تا انتهای فرآیند خرید همراهی و راهنمایی می کند.
آموزش سایت ازنیک اتوماسیون دارای مربیان مجرب که آموزش تمامی محصولات زیمنس و اشنایدر را به صورت گام به گام به مشتریان آموزش می دهند تا نیاز این عزیزان برطرف شود.
ویژگی ما قیمت مناسب و کسب اعتماد شماست.

این شرکت آماده همکاری با ارگان ها و شرکت ها و کارخانجات(با توجه به قوانین مالی) جهت همکاری و فروش محصولات با قیمت مناسب به این عزیزان است.
جهت تماس با فروشگاه ازنیک اتوماسیون نمایندگی زیمنس و نمایندگی اشنایدر در ایران با تلفن های زیر تماس بگیرید.

۰۲۱-۳۳۹۸۳۷۳۱
۰۲۱-۳۳۹۸۶۰۷۴

iii

پشتیبانی قبل از خرید